נועם שליט / נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67.

אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. אביו של החייל החטוף גלעד שליט, נועם שליט, הלך הערב (רביעי) לעולמו. סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו. בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של נועם שליט זל.

הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה . F6mwagkfye6imm
F6mwagkfye6imm from www.israelhayom.co.il
בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו. נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. שליט הוביל את המאבק לשחרורו של גלעד במשך 5 וחצי שנותיו בשבי והפך לדמות . הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו.

נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה.

הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה . הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . שליט הוביל את המאבק לשחרורו של גלעד במשך 5 וחצי שנותיו בשבי והפך לדמות . אביו של החייל החטוף גלעד שליט, נועם שליט, הלך הערב (רביעי) לעולמו. לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של נועם שליט זל. אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר מאבק במחלת הסרטן. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו היום (רביעי).

לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו. אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. שליט הוביל את המאבק לשחרורו של גלעד במשך 5 וחצי שנותיו בשבי והפך לדמות . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו.

נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67. מ×
מ×" עושים ×"× ×›×"ים של מוזס ×'ש×'יל ×'לע×" ×'×—×"רי חר×"ים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו. אביו של החייל החטוף גלעד שליט, נועם שליט, הלך הערב (רביעי) לעולמו. נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67. בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של נועם שליט זל. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו .

אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה.

אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר מאבק במחלת הסרטן. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. שליט הוביל את המאבק לשחרורו של גלעד במשך 5 וחצי שנותיו בשבי והפך לדמות . סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו.

בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של נועם שליט זל. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר מאבק במחלת הסרטן. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו.

סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. 0b3tfiy7eqdakm
0b3tfiy7eqdakm from ynet-images1.yit.co.il
נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר מאבק במחלת הסרטן. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו היום (רביעי). שליט הוביל את המאבק לשחרורו של גלעד במשך 5 וחצי שנותיו בשבי והפך לדמות . נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של נועם שליט זל. סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה.

סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה.

נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה . אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו. סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו היום (רביעי). לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר מאבק במחלת הסרטן. נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . שליט הוביל את המאבק לשחרורו של גלעד במשך 5 וחצי שנותיו בשבי והפך לדמות . נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה.

נועם שליט / נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67.. אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה . שליט הוביל את המאבק לשחרורו של גלעד במשך 5 וחצי שנותיו בשבי והפך לדמות .

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama